Een bekend gezicht is ze inmiddels wel. Als communicatiemanager heeft Laura van der Helm zichzelf in de afgelopen twee jaar een duidelijk plekje gegeven in de Dutch Innovation Factory.

Laura is een oud-CMD’er die zich richt op alle vormen van communicatie binnen het bedrijf. Ook is ze sinds een aantal maanden moeder van een klein jongetje.
Laura’s passie voor communicatie is in alle opzichten terug te zien. Ze vindt de verhalen van de mensen die in het gebouw zitten ontzettend belangrijk. Zo wil ze “de menselijke kant laten zien van dit gele gebouw.” En dat doet ze. In Humans of Dutch Innovation Factory schrijft ze regelmatig over nieuwe talenten, inspirerende bedrijven en ambitieuze studenten. Hoog tijd dus, dat ook zij aan dit rijtje wordt toegevoegd.
Dit sluit bovendien aan bij de uitdaging die Laura ziet in haar baan. Zo staat “de community weer een boost geven” hoog op de lijst. “Mensen komen niet snel zelf naar je toe met dingen, maar als je naar hen gaat krijg je ineens wel allemaal verhalen te horen.” Door het delen van deze verhalen slaagt Laura erin om een hele persoonlijke sfeer te creëren. Ook wil ze op deze manier meer zichtbaar maken wat er hier in de Dutch Innovation Factory allemaal gebeurt, want “dat bleef altijd een beetje onzichtbaar.” Voor nieuwe evenementen weet ze dan ook precies wie waar goed bij zou passen en zo vult ze deze steeds weer in

X